Vas bolijo kolena? Preberite, kako jih lahko hitro okrepite

so nevšečnost, s katero se soočajo mnogi. Če je bolečina dolgotrajna in ne odneha, je prav, da obiščete zdravnika in ta vas bo napotil na dodatne preglede, če bo potrebno, da se težavo odpravi.

Pri bolečinah v sklepih, sploh pri bolečinah v kolenih, pa si lahko pomagate tudi sami in sicer tako, da krepite . S pravilno vadbo lahko lajšate .


Najbolj primerna vadba je huja po ravnem. Tako za boleče kolke, kolena ali gležnje. Hodite vsak dan vsaj pol ure, ne ozirajte se na vreme. Primerno se obujte in oblecite in se odpravite na sveži zrak. Hoja naj postane del vaše vsakodnevne rutine. Ne le, da boste krepili sklepe, krepili boste tudi srce in možgane ter si izboljšali imunsko odpornost.


Tudi kolesarjenje krepi mišice okrog sklepov in zato lajša bolečine. Na kolo lahko sedete v skoraj vseh letnih časih, razen pozimi, ko so temperature pod lediščem. Takrat pa naj vam družbo dela sobno kolo.


Joga zdravi telo in duha. Odlična je za hrbtenico, pa tudi za sklepe. Vadite jogo vsak dan.

Plavanje

Tudi plavanje je zelo priporočljiv , če imate težave s . Na tak način jih razbremenite in istočasno krepite.


Plesanje razvedri duha, krepi mišice in sklepe. Četudi ste sami, zaplešite!

Foto: pixabay.com