Kontaktirajte nas

Življenjski Stil

3 stvari, ki jih redno počnejo zdravi ljudje

Objavljeno

V redu

Le kdo si ne želi pokati od zdravja in energije? Le kdo si ne želi imeti dober imunski sistem. In če vam povemo, da poleg zdrave prehrane, gibanja in spanja obstajajo tudi druge stvari, ki ohranjajo in krepijo zdravje, jih boste upoštevali? Mi svetujemo, da jih!

Prijateljstvo

Tisti ljudje, ki imajo prijatelje, živijo dlje. To je dokazala avstralska študija. Dokazala je celo, da tisti, ki se borijo s hudo boleznijo in imajo ob sebi prijatelje, okrevajo za kar 22 odstotkov hitreje. Prijateljstvo krepi imunski sistem, odpravlja stres. Saj veste, prijatelj je tisti, ki vas bo vedno poslušal in vam poskušal nesebično pomagati. In tudi tisti, ki ga lahko pokličete ob treh zjutraj pa se ne bo jezil. Pravo prijateljstvo je dragoceno in zdravilno. Zato nikar ne obrnite hrbta prijateljem, vedno si vzemite čas zanje in vedno bodite tudi vi pripravljeni na njihove težave in skrbi ter jim pomagajte.

Smejte se

Dan, ko se niste vsaj enkrat dobro zasmejali na ves glas, je zapravljen dan! smeh je pol zdravja in to še kako drži. Ko se smejimo, se v našem telesu sprošča hormon sreče, ta pa krepi imunsko odpornost, odpravlja stres, študije pa pravijo, da ureja tudi krvni tlak in krepi srce. Zato bodite nasmejani od jutra do večera.

Nagradite se

Ste ves čas na dieti in čokoladno torto opazujete le skozi okno vitrine? Si želite novih čevljev, pa ni pravi čas? Bi radi dan preživeli v topli postelji in delali nič? Potem to storite! Pojejte tisto torto, kupite si čevlje in preležite ves ljubi dan! imate to pravico. Nagradite se, razvajajte se in ne pozabite nase. Če se vsake toliko malce nagradite in sprostite, ne bo nič narobe. Nasprotno, po razvajanju boste imeli še večji zagon, še več motivacije in zadovoljni boste, če pa ste zadovoljni, se izboljša tudi počutje in posledično tudi zdravje.

Foto: freepik.com

NADALJUJTE Z BRANJEM
Kliknite za komentar

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Življenjski Stil

KOLUMNA: Delo od doma in šefovo nadlegovanje

Objavljeno

V redu

Avtor

Dobro jutro miškica, si dobro spala, je začetek vsebine prvega jutranjega mejla, ki ga je poslal šef. Kava se mi zaleti, polijem domačo delovno mizo in na glas, sebi v brado odgovorim; mačka te bo spraskala in za zajtrk pojedla, mišek. Kaj? Kaj se pa gre. To je zoprno kot novice o virusu, sevu tem pa onem, vau, kaj se res gre.  Potem nadaljuje o vsebini dopisa, ki ga moram poslati, ampak štart. So se mu odkar dela tudi on od doma, skisali možgani ali pa ne more k ljubici, to, da jo ima čez cesto, je javna tajna naše firme. Samo to se še manjka, da bo prišel na kakšno »virtualno idejo« pa nova realnost pa to.

Saj ne rečem, kdaj prej v pisarni je tudi kakšno »prbil« v smislu, kaj si pa tako skuštrana danes ali pa, joj si čudne volje, a si premalo spala, je bil kakšen žur. Ta miškica, je pa nov moment.

Najmlajša sem v firmi, v tridesetih, sebe nimam za uuu mačko, aja , saj sem miškica, svašta in teh njegovih besed od prej nisem vzela kot nadlegovanje, pač me tika, mlajša sem od njega dvajset let, prijazen je. Miškica je pa nova realnost, kot to, da je zadnjič napisal namesto LP – Lep pozdrav, LP –  Lepčkan pozdravček. Lepčkan pozdravček, pa dobr jutrček, pa zdaj še miškica, da ne bo pomote, ime mi ni Miša. Jezi me, plaši me.

Ker je že bilo govora na temo, da kakšen sestanek bomo pač morali imeti. In potem mi vsi, ja, vsi se moramo hkrati na ZOOM-u dobiti, on pa, da ne.  Da se bomo posamično dobivali, da nam bo poslal razpored. Za ta mlado si bo pa posebej čas vzel, ker se morava veliko pogovoriti in en čuden, tak slinast nasmešek. Ampak to mi je potegnilo šele zdaj, z miškico vred. Kaj bi zdaj on rad. ZOOM v spodnjem perilu? Kaj naj naredim. Fant ni ves čas pri meni, da bi stal za mojim hrbtom.

Ne bi šla rada takoj na nož, ker res ni prej nikoli namigoval na ta način, bojim se za službo, saj zdaj res ni lahko. Delo mi je všeč, dobra tajnica sem in res je vse super. A naj počakam, naj povem fantu, morda sodelavcu, s katerim se res dobro razumeva. Ali pa zaenkrat celo ignoriram, če bo s to miškico nadaljeval, bom pa ukrepala. Kaj pravite? Imate morda podobno izkušnjo?

Razočarana gospodinja

Ste se v izpovedi Razočarane gospodinje našle tudi ve, drage dame? Imate morda koristen nasvet? Spodbudno besedo? Karkoli, da se bo počutila bolje? Zapišite svoje razmišljanje v komentar na naši Facebook strani!

Odgovarja Urša Mravlje, Aromatica Slovenija

Diplomirana aromaterapevtka, strokovnjakinja holistične aromaterapije in izkušena ženska

Je precej nenavadno ampak morda lahko za začetek ignorirate. Morda je bil le neumen poskus ali še bolj neumen humor, včasih pri ljudeh res več ne veš. Lahko celo misli, da bo prijazen, ker je zdaj vsem težko in bo tako lažje, sploh ker, kot pravite, prej ni nikoli poskušal, napeljeval v nevarno smer. Morda misli, da bo izpadel prijazen zaradi osamljenosti pri delu od doma. Ne zagovarjam ga, nikakor, samo včasih se ljudje različno znajdemo, šalimo, kažemo nekakšno prijateljsko plat. 

Pustite, ignorirajte, če bo pa jutri spet tak pozdrav, se pa najprej pomenite z njim. Napišite mu nazaj, da to ni v redu, da naj ne komunicira tako z vami, da ni primerno in da želite profesionalno komunikacijo, primerno vajini poslovni relaciji. Dodajte še, da če tega ne bo upošteval,  boste primorani odreagirati tako kot se to stori v primerih nadlegovanja.  Mjav.  

Foto: Shutterstock

NADALJUJTE Z BRANJEM

Življenjski Stil

Presenečenje: Toliko časa ženske preživijo pred garderobno omaro

Objavljeno

V redu

Avtor

Vam je stavek »Saj nimam nič za obleči!«, kaj znan?

Mislite, da je lahko sprejeti tako težko odločitev, kot je, kaj obleči? Če ste moški, boste prikimali. Ženske pa boste seveda odkimale, saj veste, da to ni niti malo lahko. Pomembno je, da nam bo vroče ali da nas ne bo zeblo, ali je barvna kombinacija pravilna, ali se krilo ujema z uhani in tako dalje in tako dalje … Cela znanost! In ko enkrat ugotovimo, da je to dejansko cela znanost, potem nas raziskava o tem, koliko časa ženske namenijo načrtovanju, kaj bodo oblekle, sploh ne preseneti.

In kaj je pokazala raziskava?

Ženske v povprečju kar štiri mesece svojega življenja zapravijo s tem, ko razmišljajo, kaj bodo oblekle za v službo, za na zabavo, za v kino, itd. to pa je v povprečju 14 minut na dan ali dva dni in pol na leto.

Kar 76 odstotkov vprašanih ženska pa je priznalo še, da so zaradi tega pod stresom in da se zelo težko odločijo, kaj obleči.

Pa vi, koliko časa namenite izbiri garderobe?

Foto: Shutterstock

NADALJUJTE Z BRANJEM

Življenjski Stil

5 enostavnih motivacijskih nasvetov za zgodnje prebujanje

Objavljeno

V redu

Avtor

Za nekatere ljudi je prebujanje zgodaj tako naravno kot dihanje – na njihovo srečo, jim vstajanje zgodaj ne predstavlja nekega posebnega problema.

Toda za mnoge druge, zbuditi se zgodaj je skoraj nemogoča misija. Če ste med njimi, ne obupujte.  S pomočjo spodnjih motivacijskih nasvetov, lahko veliko naredite, da si olajšate vaš začetek dneva, se zbudite zgodaj spočiti in pripravljeni, da z nasmehom vstopite v nov dan. 

Zbudite se v pravem okolju

Verjeli ali ne, a način, kako vaša soba v kateri spite izgleda, lahko pomaga ali ovira vašo sposobnost, da se zbudite zgodaj.

Razmetana in nepospravljena soba vas bo na splošno “navadila”, da se ne zbudite zgodaj, saj se nekje v sebi zavedate, da soba potrebuje čiščenje in se boste s to nalogo morali slej ali prej spopasti.

Ko pa se zbudite v čisti sobi, vas lahko že samo pogled nanjo napolni s pozitivnimi občutki in vas spodbudi, da z veseljem vstopite v novo jutro. 

Dajte si dober razlog, da se zbudite zgodaj

Zbudite se zgodaj

Zbujanje zgodaj prinese takojšnje koristi, kot so boljše zdravje, več časa, ki ga lahko porabite za stvari, ki jih želite početi, in večjo produktivnost. Dajte si deset minut, da razmislite o vseh pozitivnih razlogih, da se zbudite zgodaj in morda boste odkrili, da je le teh lahko veliko. Poskusite na te pozitivne razloge pomisliti takoj ko se zjutraj zbudite in videli boste, da boste kar z veseljem vstali iz postelje.

Privoščite  si najboljši spanec, ki si ga lahko

Eden od pogostih razlogov, zakaj se ljudje težko zgodaj zbudijo, je preprosto zato, ker so premalo časa spali, če pa so že spali – pa spanec ni bil dovolj kvaliteten.

Da bi imeli čim bolj kvaliteten spanec, najprej skušajte spremeniti vašo spalno rutino in čas, kdaj se običajno odpravite spat. Bi šli morda lahko spat bolj zgodaj?

Lahko stvari, kot so recimo branje novic, gledanje televizije, težki pogovori s prijatelji po telefonu in zadeve, ki jih morda običajno počnete pred spanjem, premaknete bolj nekam v sredino dneva?

Privoščite si toliko spanca, kot ga potrebujete. To se razlikuje od tega, da čez dan delate, kot bi bili avtomatizirani in nato spite cel dan samo zato, ker želite in ne zato, ker vaše telo zahteva počitek in sprostitev. Motivirati se, da se zbudite zgodaj, je lažje, ko vaše telo ne hrepeni po nasprotnem. Ne skušajte spati na silo.

Spite učinkovito

Vaše spanje bo veliko bolj kakovostno, če čez dan, v službi niste preveč premlevali težkih odločitev, ali pa če niste “pod preprogo pometli” težav doma in jih pustili nerešene. Težave skušajte reševati takoj, ko se pojavijo in jih ne prekladajte za kasneje. Lahko ste prepričani, da jih bo vaša podzavest prinesla s seboj v vašo posteljo.

Definitivno je pomembno tudi to, kje spite. Poskusite si narediti vaše ležišče udobno, kar se le da. Posteljnina naj bo vedno sveža in čista, preuredite sobo ali pa si privoščite klimatsko napravo – zaradi vseh teh dejavnikov boste bolje spali.

Nagrada in kazen

Najprej se osredotočimo na nagrade. Spomnite se, kako ste bili, kot otrok nagrajeni s strani vaših staršev in učiteljev ter ste, ko ste naredili kaj dobrega dobivali bonbone ali v šoli štempiljke? 

Kaj, ko bi podoben sistem nagrajevanja uporabili zato, da sami sebe motivirate, da bi bolj zgodaj vstajalli?

Da bi sistem nagrajevanja deloval dobro, morate vpeljati tudi kazen za primer, če zjutraj ne želite zlesti iz postelje in si pravite tisti “Ahh, še malo…”.

Ko vpeljujete metodi nagrajevanja in kazni ne iščite nobenih izgovorov. Ne skušajte racionalizirati svoje lenobe in ne iščite nobenih izgovorov. Če se obljubljenega ne boste držali – sledijo posledice in kazen, če pa se boste pa sledi nagrada. Le tako bo sistem dobro deloval. 

Poiščite si partnerja

Poiščite si partnerja

Poiščite nekoga, ki ima prav tako težave z zgodnjim vstajanjem in ki prav tako želi spremeniti te svoje navade. Tako bosta lahko drug drugega motivirala in si stala ob strani, ko stvari ne bodo potekale ravno tako, kot bi morale. V dvoje bosta lažje dosegla cilj, kot če na vpeljevanju nove spalne rutine dela samo ena oseba. Bodita drug drugemu osebna jutranja budilka in osebna motivatorja. Pa saj veste, v dvoje gre lažje.

Foto: Shutterstock

NADALJUJTE Z BRANJEM

HIT TEDNA PO IZBORU NAŠIH BRALCEV

HIT TEDNA po izboru naših bralcev je Nika Zorjan s svojo skladbo Poljubi me na božič.

Zadnje novice

Kategorije

OGLASI

POPULARNO