Kontaktirajte nas

Zanimivosti

Najbolj zanimivi planeti – Goreči led, Velikanski dijamant in več!

V redu

Tam gor, med zvezdami frči po brezkončnih poteh vesolja na milijarde različnih planetov in tukaj z naše zemeljske perspektive, se to zdi nedoumljivo. Številka je pravzaprav tako velika, da naši možgani takšne informacije ne morejo niti dodobra doumeti. Ko, govorimo o planetih imamo predstavo o tistih nekaj tipov planetov, ki smo jih videli v šolskih knjigah in ki so podobni planetom iz našega sončnega sistema. To je običajna predstava, ki povprečnemu zemljanu pride pred oči. V resnici pa svetlobna leta stran od naše zemlje, ležijo planeti za katere bi si morda mislili, da prihajajo iz sveta znanstvene fantastike…Pravzaprav, pa so predvsem resnični.

55 CANCRI E – Velikanski dijamant

55 CANCRI E

Ta planet, ki je vsaj dvakrat večji in osemkrat težji od zemlje, bi totalno porušil našo dijamantno ekonomijo.  Vročina in pritisk sta se združila in nastala je 55 CANCRI E, kot jo poznamo; – Znanstveniki predvidevajo – čisti dijamant od planeta!

TRES-2B E – Temačni ogenj

TRES-2B E

Najtemnejši planet, ki ga poznamo. TrEs-2b je znan po tem, da odseva manj kot 1% svetlobe.

Ampak to sploh ni vse. Ali veste da gori z 1,100 stopinjami Celzija? Je rdeče, in ne črne barve… Kako strašljivo!

GLISE 436B – Goreči led

GLISE 436B

Ali led lahko gori? Če bi Glise 436b lahko govoril, bi verjetno pljunil kakšno psovko ali dve, ko bi nekega dne vesoljska ladja z človeško posadko “prijadrala” mimo. Da, dame in gospodje, ta planet je narejen iz ledu. Ampak, gori. Kako je to mogoče? Poleg vrste ledu, je treba imeti v mislih, da ima Glise 436b močno gravitacijo, ki “podi” led nazaj v svoje jedro. Ta se torej ne bo stopil, pa naj kar gori. Bolje je, da ga pustimo, kar lepo pri miru.

KEPLER 438B – Veliko vsega

KEPLER 438B

Ta zemlji podoben planet ima tri plati. Kjer je obrnjen proti svoji zvezdi (Kepler-37), je izjemno vroč in kadar je obrnjen na nasprotno stran, obratno; – Leden. Toda, kaj je potem tretja plat? Nekje med smrtonosno vročino in mrazom je temperatura, ki je menda pravšnja za življenje. Kdo ve, morda kdo biva tam (če le že niso prestopili svojega praga, seveda…).

Kaj menite? Kateri planet je VAM najbolj zanimiv?

Foto: SHUTTERSTOCK

Zanimivosti

Vnuk Rosvite Pesek praznuje, namenila mu je takšne besede, ki vas bodo ganile

Avtor

Fotografijo je objavila dečkova mamica, a priljubljena televizijska voditeljica je objavo pospremila z besedami, ki povedo vse.

Nastja Kramer Pesek, žena Filipa Peska in snaha priljubljene televizijske voditeljice Rosvite Pesek, je na Instagram dodala čudovito fotografijo sina Matea. Fantek je dopolnil eno leto, današnji dan je zanj nedvomno poln dogodivščin in prijetnega praznovanja.

»Vse najboljše za 1.rojstni dan moj fantek. Rada te imam do neba in nazaj. je pripisala njegova mamica poleg fotografije, ki je takoj prejela številne všečke in čestitke. Med drugimi se je oglasila tudi njegova babica Rosvita pesek, ki je zapisala: »Tudi jaz. Do neba…«

Foto: Facebook

Zanimivosti

Luka Jezeršek (MasterChef) pokazal najmlajšega sina in o njem razkril to

Avtor

Objava na Instagramu je naletela na velik odziv.

Priljubljeni kuharski chef in sodnik slovenskega MasterChefa, Luka Jezeršek svoje številne spletne prijatelje preko Instagrama pogosto razveseli z družinskimi utrinki. Tokrat je namenil objavo svojemu najmlajšemu sinu Japcu, ta je namreč dopolnil že tri leta.

»Preden zrasteš do neba, bodi še malo naš “tamau” je ob dveh fotografijah  zapisal Jezeršek, na drugi pokazal tudi starejšega sina Urha.

V zakonu z Aleksandro so se jima rodili trije otroci, par ima še hčerko Sofijo.

Foto: facebook

Zanimivosti

Presenečenje: Ste vedeli, da pevka Nuška Drašček v resnici opravlja takšen poklic?

Avtor

Tega ne bi nikoli uganili! Njena služba je …

Slovenska pevka zabavne in resne glasbe, Nuška Drašček ima zelo zanimiv poklic, za katerega mnogi niso vedeli. Že drugo leto namreč poučuje na akademiji za glasbo.

»Opravila sem potrebna izobraževanja, dobila naziv docentke in se posvetila pedagoškemu delu. Kako stroga sem, bi najbolj korektno povedali sicer študentje, a ko me mama pokliče, me vedno vpraša, ali so še vsi živi,«  je malce v šali razkrila za revijo Lady.

Zanimivo, kajne?