Kako ostati aktiven in zdrav?

Odlašanje je lahko zelo mamljivo, ko gre za telesno aktivnost! Vsak izgovor se lahko zdi opravičen: premalo časa, preveč dela, otroci so bolni… Obstaja veliko tehtnih razlogov, zakaj se je dobro začeti bolj posvečati svojemu zdravju in počutju. Toda v nekem trenutku mora “jutri” postati “danes”! Tu je nekaj nasvetov, ki vam bodo pomagali, da se premaknete z mrtve točke in izboljšate svoje zdravje!

Poiščite pravo motivacijo

Obstaja lepo število število možnosti, s katerimi lahko ponovno svoje telo spravite nazaj v dobro formo in ko se lotite tega podviga, ni dovolj samo reči “želim biti zdrav”. To je preveč nejasna izjava. Natančno si namreč morate postaviti cilj in določiti razloge zakaj želite ostati zdravi! Prvi mesec po vaši odločitvi lahko vse teče gladko, toda ko življenje zaide na druge poti, se morate spomniti, zakaj točno se trudite. Je to zato, ker ste utrujeni zaradi posledic prekomerne teže, in se ne morete igrati s svojim otrokom? Ste utrujeni od bolečin v nogah? Ali pa je morda nekdo v vaši družini doživel srčni infarkt in ne želite iti skozi enako stvar? Vse to so lahko dobri razlogi za motiviranje samega sebe.

Pripravite si akcijski načrt

Razumeti morate razliko med cilji in rezultati. Rezultat je izguba teže 5 kg; To ni cilj. Eden od ciljev, ki si ga zastavite naj bo osnova za vaš akcijski načrt, ki si ga morate narediti. Najprej si poglejte svoj urnik in razmislite, kaj lahko (in bi morali) odstranili iz svojega urnika, da pridobite čas za telesno aktivnost. Izklopite Facebook in svoja druga socialna omrežja. Izklopite televizor in si organizirajte odmore za trening, tako da imate denimo trikrat na teden 30-minutni sprehod. Odložite tisto, kar ni dobro za vas, in naredite tisto, kar v vaše življenje prinaša nekaj pozitivnega.

Izberite dejavnosti, ki jih imate radi

Izberite športno aktivnost, ki jo imate radi / Foto: SHUTTERSTOCK

Lahko pričnete z jogo ali kolesarjenjem, ampak če tega nimate radi, to početje ni smiselno. Prej ali slej boste obupali. Če želite ostati aktivni, morate vaditi telesne dejavnosti, ki jih imate radi in katere si želite ponavljati čim pogosteje! Bolj ko se zabavate, bolj boste motivirani za vadbo. Pomislite na dobro počutje po opravljeni omenjeni dejavnosti! Ne odlašajte in vztrajajte dokler ne najdete tiste vrste športne aktivnosti, ki vam ustreza.

Vadite ves dan

Najboljši način, da ostanete aktivni v vsakdanjem življenju, je, da vadbo vključite v svojo rutino. Na primer naredite nekaj počepov med odmorom ob 10:00. Nimate premora? Kaj čakate? Odmor vsakih 90 minut poveča vašo produktivnost! Pojdite v šolo z otroki, namesto da se vozite (če je njihova šola oddaljena manj kot 15 minut hoje). Poizkusite to narediti že jutri in takoj boste videli koristi za zdravje.

Vadite z drugimi ljudmi

Partner za vadbo je odličen način, da ste bolj fizično aktivni. Vadbeni partner vas lahko motivira in navdihne pri doseganju ciljev. Skupna vadba je tudi odličen način za krepitev odnosov in navezovanje novih stikov. Vprašajte družinskega člana, prijatelja, soseda ali kolega, če se morda oni želijo pridružiti vašemu načrtu, da bi bili bolj aktivni. Če tega ne želijo, lahko s prijatelji najdete ljudi, ki so že vključeni v neke športne dejavnosti, katere želite preizkusiti! Prijetno boste presenečeni!

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com