Kontaktirajte nas

Življenjski Stil

7 načinov, kako do konca tedna biti bolj uspešen

Objavljeno

V redu

Če kdaj pomislite, “ta teden ni bil tak, kot sem si želel” ali “Ta teden bi moral preživeti več časa z otroki”, niste sami. Ob koncu vsakega tedna mnogi obžalujejo stvari, ki so jih storili ali bi jih želeli storiti.

Ne glede na to, ali je vaše obžalovanje posledica neaktivnost, morate vedeti, da vsi delajo napake. Toda včasih nas moti in ljudem preprečuje, da bi priznali svoje obžalovanje. Za vas smo pripravili nasvete, kako biti uspešen:

1. Priznajte svoje napake

Če sami sebe obtožujete zaradi neke napake, ki ste jo naredili ali ponovno preizkusili vse načine, da bi bilo bolje pa vam tedaj ni uspelo, si vzamete nekaj minut, da si priznate svoje obžalovanje, se rešite svojih napak ter se učite. Z prepoznavanjem svojih čustev in prepoznanjem svojega obžalovanja lahko svoje nesrečne trenutke spremenite v priložnosti za rast.

2. Ugotovite kateri so vaši dolgoročni cilji

Brez jasnih dolgoročnih ciljev vam bo do konca tedna verjetno žal, da niste napredovali. Bi radi bolje skrbeli za svoje zdravje? Bi radi pridobili univerzitetno diplomo? Bi radi vzgajali svoje otroke drugače?

Pomislite, kakšno želite, da bo vaše življenje čez 5, 10 in 20 let. Razmišljanje  je ključno za ustvarjanje življenja, ki ga želite živeti in to z manj obžalovanja.

3. Postavite si tedenske cilje

Svoje cilje si zapišite / Foto: SHUTTERSTOCK

Z določitvijo tedenskih ciljev lahko svoje ideje uresničite. Vprašajte se: “Kaj upam, da bom dosegel v naslednjih sedmih dneh?” Mogoče bi radi izgubili kilogram.

Če svoj cilj zapišete, povečate možnosti za uspeh. Ne glede na to, ali za svojo motivacijo ustvarjate plakat, svoje cilje zapišete v koledar ali pa svoj cilj uporabljate kot sliko, ki vam služi kot ozadje na vašem prenosnem računalniku, pisno določite svoj tedenski cilj. Kako, ni važno – le zapišite si ga.

4. Ustvarite dnevne cilje

Določite en sam korak, ki ga lahko naredite vsak dan, da se približate svojemu tedenskemu cilju. Dnevni cilji lahko vključujejo stvari, kot so na primer “treniral bom 20 minut” ali “porabil bom 15 minut za čiščenje omare”.

Naj bo vaš cilj jasna akcija. Lahko je tako majhna ali tako ambiciozna, kot bi si želeli, a naj bodo vaša pričakovanja ustrezna in realna. In z vsakim uspešnim dnevom lahko zgradite zagon in motivacijo za nadaljevanje.

5.  Pripravite se na uspeh

Pripravite se na uspeh / Foto: SHUTTERSTOCK

Pripravite se na uspeh tako, da boste čim lažje dosegali svoje vsakodnevne cilje.

Če želite telovaditi pred delom, pred spanjem pripravite svojo telovadno torbo ali pa pustite tekaške copate poleg postelje. Če želite napisati knjigo, načrtujte čas za pisanje vsak dan in to označite na svojem koledarju. Če vas mika, da bi se zleknili na kavču in gledali televizijo, namesto da bi pisali svojo knjigo, postavite daljinski upravljalnik na težko dostopno mesto, da vas ne bo mikalo, da bi ga vklopili.  Nekaj majhnih strateških sprememb je lahko vse, kar potrebujete za povečanje svoje sposobnosti za uspeh.

6. Načrtujte ovire in izzive

Pomislite na stvari, ki vas boste verjetno iztirile. Morda naporen teden pomeni, da imate premalo časa za preživljanje z otroki.

Pomislite na ovire, ki jih boste verjetno srečali ta teden. Izdelajte načrt, ki vam bo pomagal upreti se skušnjavi ali premagati te izzive. Če imate jasen načrt, boste za dosego svojih ciljev bolje pripravljeni.

7. Poiščite načine, kako bi postali bolj odgovorni

Prevzemite odgovornost / Foto: SHUTTERSTOCK

Odgovornost je lahko ključni vidik motiviranosti in obstaja veliko različnih načinov, kako biti odgovoren. Pomembno je najti strategije, ki so za vas najboljše.

Če na koledar, ki ga imate morda na hladilniku označite vsak dan, ko greste v telovadnico, boste morda morali ostati na pravi poti. Lahko pa najdete tudi aplikacijo, s katero lahko spremljate svoj dnevni napredek. Cilj naj bo kar se da jasen – male dnevne zmage pa vas bodo pripeljale do tistega velikega cilja in nekoč se boste zbudili v življenju o katerem ste nekoč samo sanjali. Takrat boste lahko s ponosom sami sebi rekli: “Dosegel (ali dosegla) sem svoje cilje.”

Življenjski Stil

Vesela novica: Na tisoče Slovencev bo prejelo 500 evrov!

Objavljeno

V redu

Avtor

Preverite, najbrž ste med njimi tudi vi.

Če spadate med tiste srečneže, ki so ali pa še bodo med 1. januarjem 2020 in 15. 6. 2022, postali starši, se boste razveselili enkratnega solidarnostnega dodatka za novorojence v višini 500 evrov.

Enkratni solidarnostni dodatek za novorojence v višini 500 evrov prejme starš oziroma posvojitelj za otroka, ki ima stalno prebivališče v Sloveniji in je rojen od 1. januarja 2020 do 15. 6. 2022. Izplačila centri za socialno delo izvajajo po uradni dolžnosti v treh mesecih po rojstvu, kar pomeni, da posebne vloge ni potrebno vlagati.

Enkratni solidarnostni dodatek za novorojence se ne šteje v dohodek pri uveljavljanju pravic po predpisih, ki urejajo pravice iz javnih sredstev, razen pri izredni denarni socialni pomoči.

Zakon o interventnih ukrepih za omilitev posledic drugega vala epidemije COVID-19 (PKP7), ki je začel veljati 31. 12. 2020, prinaša nabor enkratnih solidarnostih dodatkov, ki sodijo v pristojnost ministrstva za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti (MDDSZ). Med njimi tudi enkratni solidarnostni dodatek za novorojence, obvešča Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti.

Foto: Shutterstock

NADALJUJTE Z BRANJEM

Življenjski Stil

To se nabira na naših brisačah, če jih ne menjamo redno

Objavljeno

V redu

Avtor

Razumljivo je, da domnevate, da je vaša brisača čista, ker jo po tuširanju uporabite in posušite. Saj ste jo uporabili sveže umiti. Toda dermatologi se s tem ne bi strinjali.

Brisače uporabljamo večkrat na dan in gotovo ste se spraševali, kako pogosto jih morate zamenjati, pa tudi, ali je higienično, če jih uporabljate iz dneva v dan. Razumljivo je domnevati, da je brisača čista, ker jo po tuširanju uporabite.

Toda naša koža nikoli ni popolnoma brez mikroorganizmov in tako lahko končajo na brisačah. Mikrobiologi in dermatologi so odkrili, kako pogosto moramo menjati brisače.

Vsakdo ima na površini kože bakterije, viruse in glive, kar se morda sliši nekoliko zaskrbljujoče, vendar je povsem normalno. Pravzaprav ti mikroorganizmi tvorijo mikrobiom vaše kože, ki vas ščiti pred patogeni, zato se morate dejansko počutiti varne, ker jih imate.

Vsakič, ko se posušite z brisačo, prenesete te mikrobe v material skupaj z vlago in odmrlimi kožnimi celicami. Vaše kožne celice in vlaga so v bistvu hrana za mikrobe in jim omogočajo razmnoževanje. Medtem, ko vaša koža proizvaja kisline, ki preprečujejo rast mikrobov več, kot jih potrebujete, vaše brisače nimajo te sreče. Torej, če vaše brisače ostanejo vlažne in vsebujejo kožne celice, se lahko ti mikrobi naselijo.

Redno menjajte brisače. (foto: Shutterstock)

Obsežnih raziskav, ki bi natančno odgovorile na vprašanje kako pogosto moramo menjati brisače ni, vendar strokovnjaki priporočajo menjavo brisač približno enkrat na teden, da bi se izognili kopičenju in razmnoževanju mikroorganizmov. Če uporabljate brisačo, ki začne smrditi, je vonj verjetno posledica razmnoževanja organizmov in jo takoj zamenjajte. Prav tako je pred ponovno uporabo najbolje, da se brisača popolnoma posuši, sicer bo vlaga omogočila rast mikroorganizmov. Skratka, verjetno ne boste čutili večjih škodljivih učinkov ponovne uporabe brisače po nekaj dneh, je pa pametno, da jo dovolj pogosto zamenjate.

Foto: Shutterstock

NADALJUJTE Z BRANJEM

Življenjski Stil

KOLUMNA: Sem deklica za vse, na koncu tudi koš za smeti!

Objavljeno

V redu

Avtor

Naveličana in razočarana sem. Vsi bi radi nekaj od mene, to tudi dobijo. Vsi se s težavami obračajo name, iščejo nasvet, pomoč, tudi, če gre zgolj za uslugo pri kakšni praktični stvari in vedno se odzovem. Včasih se počutim, da sem deklica za vse in na koncu tudi koš za smeti.
Poslušam, pomagam, naredim, kar le lahko. Vedno sem pri roki in se odzovem, skočim in pomagam, brišem solze, urejam papirje, predlagam diete, kupujem kozmetiko in vračam nasmeh. Vendar vse bolj ugotavljam, da ob vsem tem, mene ni.
Nihče od teh ljudi, ki jim stojim ob strani, nobena od teh prijateljic, znank, me nikoli ne vpraša kako sem? Ne pokliče razen kadar je drama ali panika. Ne pokliče, da bi vprašala kako si? Ne pokliče, da bi rekla, ej a kaj potrebuješ, greva na en čvek.
Izkoristi, odvrzi do naslednje panike, ko te bom spet potrebovala, samo to je. Vse bolj to premlevam zadnje čase, počutim se slabo, dobesedno zavrženo in sploh ne vem kaj naj storim? Vem pa, da bom verjetno spet skočila na prvi klic.

Razočarana gospodinja

Ste se v izpovedi Razočarane gospodinje našle tudi ve, drage dame? Imate morda koristen nasvet? Spodbudno besedo? Karkoli, da se bo počutila bolje? Zapišite svoje razmišljanje v komentar na naši Facebook strani!

Odgovarja Urša Mravlje
Aromatica Slovenija


Diplomirana aromaterapevtka, strokovnjakinja za odnose z javnostmi, glasbena producentka, radijska in TV voditeljica ter izkušena ženska z zdravim smislom za humor

Glede na to, da ste to zapisali, vam dobro gre. Gre v pravo smer, saj ste spregledali. Ne dovolite več. V bistvu vas to, kljub temu, da iskreno radi pomagate, na koncu obremenjuje. Verjamem, da ne preračunavate v smislu, aha, 2 x sem ji pomagala, naj še ona 2 x meni, a vidite, da v resnici ne obstajate razen, ko vas potrebujejo in izkoristijo. To pa ni dobro, ker vas več kot očitno to boli. Ne dovolite si več. Vsakič se najprej vprašajte, moram ali želim? Odzovite se le na želim. Počasi bo šlo v pravo smer in počasi se bo tudi skristaliziralo s kom boste ostali v prijateljski navezi, kdo si bo pa našel drugo žrtev.

Foto: Shutterstock

NADALJUJTE Z BRANJEM

POPULARNO

sidereals