Domov Zabava Neverjetno: Takšno gledanost je dosegel Sanjski moški!

Neverjetno: Takšno gledanost je dosegel Sanjski moški!

Resničnostni šov Sanjski moški je bil to pomlad ena najbolj opevanih pogovornih tem v Sloveniji. Poleg visoke televizijske gledanosti je šov pritegnil tudi na VOYO, kjer je imel več kot milijon ogledov. Za odlično televizijsko gledanost so ta konec tedna poskrbeli še slovenski košarkarji.

Ta konec tedna se je na POP TV zaključil resničnostni šov Sanjski moški. V ponedeljek zjutraj je verjetno vsa Slovenija ob kavi klepetala, kaj se je zgodilo z Gregorjem in njegovo izbranko Anjo. Razplet šova je tako znan, znane so tudi številke, koliko gledalcev si je šov ogledalo.

Sanjski moški je osvojil gledalce tudi na VOYO, edinem slovenskem videu na zahtevo, saj je imel več kot milijon ogledov. To je bil najbolj gledan šov na VOYO vseh časov, vsaj eno epizodo si je ogledalo 60 odstotkov VOYO naročnikov. Ob tem je zanimiv še podatek, da si je kar 91 odstotkov gledalcev epizodo ogledalo en dan pred predvajanjem na televiziji. Najbolj gledana oddaja je bila 22. maja, ko je imel Gregor romantičen zmenek v bazenu z Anjo. To je bil najbolj gledan šov v predogledu na VOYO, tako da je zdaj jasno, da gledalci radi pogledajo v čarobno kroglo, da vidijo v ljubezensko prihodnost.

So pa gledalci obsedeli tudi pred televizijskimi zasloni. Najbolj gledana oddaja je bila na sporedu 16. maja, ko je dosegla rating 16,4 odstotka, med ženskim občinstvom celo 21,7 odstotka.

Zgodovinska uvrstitev na OI najbolj gledana športna vsebina vikenda

Izjemno uspešen konec tedna je bil tudi za športnike. Slovenska košarkarska reprezentanca se je z zmago na kvalifikacijskem olimpijskem turnirju prvič uvrstila na olimpijske igre. Zgodovinski podvig slovenske izbrane vrste smo tudi tokrat prenašali na Kanalu A, gledalci pa so si z zanimanjem ogledali tekmo, ki je z osemodstotnim ratingom in 39-odstotnim deležem gledalcev postala najbolj gledana športna oddaja konca tedna.

*Vir: AGB Nielsen Media Research  22. maj, 4. julij, 2021, ciljna skupina: 18–54 let; delež gledalcev  v živo in z zamikom na isti dan