Predstavljamo vam, nekaj nasvetov za izgubo odvečne teže

V svetu fitnesa je bolj malo stvari tako na videz zapletenih, kot je hujšanje.

Kamor koli pogledate, obstaja veliko nasprotujočih si mnenj o tem, kaj je najboljši način za izgubo teže.

Je to odvisno od določene diete? Morda potrebujemo določeno dopolnilo? Ali kakšen posebej namenjen program za hujšanje?

Res, vse skupaj je lahko precej zmedeno. Resnica je, da je hujšanje neverjetno enostavno in v osnovi sloni na nekaj resnicah, ki jih moramo znova in znova ponavljati.

Danes bomo predstavili štiri neprecenljive nasvete za učinkovito hujšanje.

1. Uživajte več beljakovin

Beljakovine so za hujšanje ključnega pomena iz nekaj razlogov.

Prvič, telesu zagotavljajo gradnike (aminokisline), ki jih potrebuje za sanacijo in vzdrževanje mišic.

Drugič, beljakovine imajo precej visok termični učinek – ta znaša med 25 in 35 odstotki. To pomeni, da mora telo za vsakih 100 kalorij, ki jih dobite iz beljakovin, porabiti 25 do 35 kalorij za to, da jih razgradi in da se komponente absorbirajo.

Beljakovine nas zelo nasitijo, zaradi česar so dobra hrana za hujšanje. Če boste uživali več beljakovin, boste tako bolj polni in zadovoljni s svojo prehrano, zato se boste veliko manj verjetno prenajedli. Zato v svojo prehrano vključite več jajc, pustega mesa, mleka, rib in morda celo beljakovinskega praška.

2. Pred in med obrokom pijte vodo

Foto: SHUTTERSTOCK

Pitje vode nam pomaga, da se čez dan počutimo bolj polni, in se zadovoljno počutimo že z manjšimi obroki.

Na primer, po nekaterih raziskavah, so posamezniki približno 20 minut pred obrokom spili kozarec vode, ki je pri tem učinkovala, da so pojedli manj hrane. Pitje vode med samo jedjo je prav tako odličen način, da si hitreje zapolnite želodec in se tako izognete prenajedanju.

3. Jejte več zelenjave in sadja

Sadje, zlasti jabolka, jagode in lubenice, so okusne, imajo relativno malo kalorij in nas zelo nasitijo. Z njihovo pomočjo lahko čez dan zajezite svoje hrepenenje po sladkorju, se nasitite do naslednjega obroka in se izognete velikemu številu kalorij.

Solate so še eno močno orodje za hujšanje, saj nam prav tako pomagajo, da nas napolnijo in komajda dodajo kalorije v našo prehrano. Za referenco, velika posoda mešanega zelenja ima komaj 100-150 kalorij.

4. Izkoristite kavo in zeleni čaj

Foto: SHUTTERSTOCK

Kava in zeleni čaj nikakor nista čarobni kroglici, s pomočjo katerih bi lahko izgubili maščobo. Oba pa lahko strateško uporabimo za preprečevanje lakote in lažje vzdrževanje diete z omejenimi kalorijami.

Na primer, mnogi posamezniki kavo in zeleni čaj radi kombinirajo z občasnim postom. Najpogostejši način je, da zjutraj preskočite zajtrk, popijete kavo ali čaj, ter nato užijete prvi obrok dneva okoli poldneva. Številni ljudje si namesto hrane do kosila privoščijo zgolj kavo.

S tem da preskočite zajtrk, boste jedli manj obrokov, vendar bodo ti večji in bolj nasitni.

Če želite kavo in čaj uživati med obdobjem lakote ne pozabite, da oba vsebujeta kofein in lahko, kadar ju uživate pred spanjem, zmotita vaš spanec.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com