6 načinov kako pripraviti zdravo kosilo za otroke

1. Načrtujte vnaprej

Načrtovanje je ključ do zdravega obroka! Pomaga skrajšati čas priprave in preprečuje, da bi obtičali brez idej o tem, kaj bi želeli skuhati. Vnaprej pripravite menije in načrtujte nakup potrebnih živil.

2. Osredotočite se na ravnotežje

Dajte otroku energijo, ki jo potrebuje: uravnoteženo in hranljivo kosilo privede do boljše uspešnosti v šoli. Če želite priti do tja, morate za kosilo pripraviti vsaj eno živilo iz vsake od skupin živil (sadje in zelenjava, meso in nadomestki, mleko in žitarice).

3. Zaloge

Nabavite osnovne sestavine, da boste lahko hitro pripravili hranljiva kosila. Losos, tuna in stročnice v pločevinkah naredijo okusne, beljakovinsko bogate solatne jedi. Suho sadje, oreščki in nesladkane sadne omake so zanimivi tudi zato, ker jih je mogoče zlahka hraniti več mesecev. Pri pripravi obrokov hranite posamezne porcije čilija, juhe, enolončnice, lazanje ali piščanca v zamrzovalniku.

4. Kuhanje za več obrokov

Hrana, ki ste pripravili danes je lahko preprosta in hitra rešitev za hranljiva kosila naslednji dan. Zato ne pozabite podvojiti svojih receptov ali kuhati več mesa, zelenjave, riža in testenin, da boste lahko naslednji dan za kosilo morda pripravili solatne jedi z delom osnovnih sestavin od prejšnjega dne.

5. Odločite se za manjše dele obrokov

Majhne porcije različnih obrokov so pogosto cenjene kot velika glavna jed. Poleg tega zelo velike količine hrane lahko nekatere otroke odvrnejo od uživanja v kosilu. Za kosilo pripravite različna živila, kot so krekerji, kocke sira, surova zelenjava, rezine sadja itd.

6. Bodite ustvarjalni

Pri pripravi jedi vam lahko otroci pomagajo. / Foto: SHUTTERSTOCK

Monotonost je za otroke nekaj najhujšega! Živila, oblike, barve, teksture in okuse lahko spreminjate. Poiščite nove ideje na internetu ali v kuharskih knjigah. Ko preizkušate novo vrsto hrane, se ne bojte razmišljati zunaj okvirja. Pri pripravi jedi vam lahko pomagajo tudi otroci.

Pripravili smo tudi hiter nasvet za sladico

Energijske kroglice

  • Mandlji 1 skodelica
  • Nesladkan kokos oreh 1/2 skodelice
  • Kakav 1/4 skodelice
  • Cimet 1/2 čajne žličke
  • Vanilija 1/2 čajne žličke
  • Ščepec soli

Zgornje sestavine zmeljemo v zrnato moko. To je tekstura, ki jo želite dobiti! Dodajte 1 skodelico datljev, mešanico oblikujte v kroglice in po potrebi zamrznite. Vaša sladica je lahko zelo hitro pripravljena in otroci jo bodo oboževali.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com