Znana slovenska nutricionistka razkrila, kaj jesti, da bo hujšanje uspešno

Bi radi shujšali, pa nikakor ne gre? Na jedilnik dodajte takšno kombinacijo živil in veliko hitreje boste shujšali!

Medtem ko decembra grešimo, pa januarja plačujemo davke. Dvignite roke vsi tisti, ki se mučite s hujšanjem!

Kaj jesti, da bo hujšanje čim hitrejše in zares učinkovito? Vprašali smo strokovnjakinjo za prehrano Mojco Cepuš, ki svetuje, da v kolikor do sedaj nismo zajtrkovali, ta obrok čim prej uvedimo.

Jejte zdrava živila.

In kaj jesti za zajtrk?

»Zajtrk naj bo hranilen in zdrav. posežemo lahko po grškem jogurtu z ovsenimi kosmiči in malinovim prelivom. Če bo zajtrk hranljiv, bomo tekom dneva manj lačni in bomo pri ostalih obrokih pojedli manj,« svetuje Cepuševa.

Kaj pa lahko jemo za kosilo?

Odlična izbira je ob zelenjavi dušena potočna postrv, h kateri dodamo še pire krompir in špinačo.

Izbirajte zdrava živila.

Večerja naj bo lahka in polna beljakovin

Primerno je uživanje gostih zelenjavnih juh, zelenjavne juhe z mesom, ribji namaz, skuta z orehi in podobno. »Zadnji obrok v dnevu naj bo kalorično lahek in naj vsebuje dovolj beljakovin,« še svetuje Cepuševa.

Foto: Shutterstock