6 meditacijskih tehnik za poskus

Učenje meditacije je lahko zelo enostavno in je ena najboljših stvari, ki jih lahko naredite za svoje zdravje in splošno počutje. Meditacija je še posebej učinkovita tehnika lajšanja stresa, saj vam trenutno omogoča, da razbremenite stres in v sebi začutite spremembe, ki vam bodo pomagale se manj odzivati na stres, kateri vam bo v prihodnosti izpostavljen.

1. Meditativna meditacija

Meditativna meditacija je morda ena izmed zahtevnejših oblik meditacije za začetnike, vendar je to oblika nagrajevanja, ki ima veliko koristi, tako za začetnike kot tiste, ki redno vadijo. Za tiste, ki se začenjajo učiti meditirati, miselna meditacija ne zahteva nobenih rekvizitov ali priprav (nobenih sveč, izbire mantre ali tehnike učenja); Dolgotrajna praksa lahko ustvari umirjen um in manj reaktivnosti na stres. Glavna značilnost te meditacije je koncentracija na sedanji trenutek. Namesto, da bi se osredotočali na nekaj zunaj sebe, je zavedna meditacija potrebna osredotočenost na “zdaj”.

2. Hoja in meditacija

Naučite se meditirati s tekaško meditacijo, ki je enostavna in ponuja nekatere prednosti sprostitve vadbe ter standardne prednosti meditacije. Ključ do vodenja meditacije seveda ni samo hoja, ampak tudi razpoloženje, v katerem hodite. Meditacije pri hoji so lahko hitre ali počasne, izvajajo se z bistrim umom ali s pomočjo glasbe ali mantre. Meditacija pri hoji je še posebej koristna za tiste, ki radi ostanejo aktivni in se počutijo obremenjeni zaradi tišine.

3. Mantra meditacije

Mantra meditacija je še ena preprosta tehnika za tiste, ki meditirajo. Če se vam zdi preveč zahtevno, da bi bil um popolnoma miren, je meditacija z mantro morda lažja. Združuje nekatere prednosti pozitivnih afirmacij in prednosti meditacije s ponavljanjem ene same besede ali zvoka. Nekateri se počutijo malo nelagodno ob misli, da bi ponovili ali brenkali “om”, lahko pa uporabite katero koli mantro, ki vam je všeč. Kot pri meditacijski hoji je glavna sestavina mantre meditacije meditativno stanje, ki ga dosežete, in ne nujno mantra, ki jo uporabljate, čeprav je dobro izbrati mantro, v kateri se počutite udobno. To je enostaven začetek.

4. Pazljivost v vsakdanjem življenju

Medtem ko meditativna meditacija običajno vključuje ohranjanje uma popolnoma brez misli in ohranjanje tega stanja, lahko budnost ves dan gojimo na več načinov. V bistvu vam lahko pomaga, da ostanete popolnoma prisotni v vsem, kar počnete, in se osredotočite na fizično izkušnjo sedanjega trenutka, ko greste skozi dan. Obstajajo načini za negovanje pozornosti in ko se naučite meditirati, lahko poskusite gojiti tudi premišljenost – to vam lahko pomaga, da meditacijo lažje izvajate in se lahko dokaj enostavno soočite z zasedenim urnikom.

5. Čokoladna meditacija

Foto: SHUTTERSTOCK

Če se sprašujete, kako meditirati, boste tukaj našli relativno hitro in srčno tehniko. Čokoladna meditacija je oblika meditativne pozornosti, ki jo običajno uporabljamo na tečajih zmanjševanja stresa na podlagi pozornosti (MBSR – Mindfulness-Based Stress Reduction, prevod: zmanjšanje stresa na podlagi preudarnosti), je preprosta za začetnike, naklonjena je večkratnim čutom in ponuja integrirano nagrado za bolj intenziven okus čokolade. Uporaba temne čokolade za to vajo ima svoje prednosti. Če iščete nekaj preprostega in novega, poskusite s čokoladno meditacijo.

6. Meditacija z dihanjem

Meditacija z dihom je ena izmed najbolj priljubljenih oblik meditacije zaradi lahkotnosti, preprostosti in priročnosti (dihanje vedno poteka, zato je priročno sidrišče za meditacijo). Vdih nudi naravno osredotočenost, ki je nevsiljiva, vendar je vedno tam, in ustvarja naraven ritem, v katerem se lahko izgubite. Lahko jo naredite kjerkoli in kadarkoli, le vdih in izdih. Svojo pozornost pripeljite do vašega vdiha in se mu za par ciklov prepustite. 

 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com