Zdrave ideje za prigrizek za brzdanje “munchies”

Vsi smo se že kdaj morali sprijeti s takšno situacijo:

Vaš dan normalno poteka in vse se zdi super. Privoščili ste si nekaj hranljivih obrokov in počutite se prav ponosni nase.

Toda pozno popoldne začnete čutiti intenzivno lakoto. Preden se zaveste pograbite manj zdrav prigrizek, da bi tako olajšali svoje hrepenenje po nezdravi hrani.

Da se boste lahko izognili omenjenim pregreham in da vam bomo pomagali pri tem, da boste pri sebi vedno imeli hranljiv prigrizek, smo sestavili seznam petih idej.

Ne glede na to, ali uživate v prigrizkih, za katere pripravo je potrebno kar nekaj časa, ali pa ste vedno na poti in potrebujete nekaj hitrega in preprostega, ta seznam je kot zanalašč za vas.

1. Jabolko

Kaj pa če želite imeti zdrav popoldanski prigrizek, vendar se vam ne da kuhati? Enostavno vzemite jabolko ali dve, in že je urejeno.

Jabolka so zdrava, hranljiva in okusna. Preskrbijo nas s prepotrebnimi hranili, srednje veliko jabolko pa ima samo 80 kalorij.

Če se počutite posebej navdihnjeni, lahko jabolko narežete, na rezine pa razmažete nekaj orehovega masla. Sladko-slana kombinacija je neverjetno okusna.

2. Kombinacija oreščkov

Če iščete zares zdrav prigrizek, ki vas bo napolnil in telesu zagotovil številne hranilne snovi, ne iščite dlje kot kombinacijo oreščkov.

Še več, priprava mešanice je neverjetno preprosta, kupite pa jo lahko celo vnaprej pripravljeno. Vse, kar morate storiti, je, da zmešate nekaj arašidov, mandljev, koščkov temne čokolade in suhega sadja. 

Omenjena mešanica vam bo zagotovila enakomeren dotok energije. Prav tako je bogata s prepotrebnimi beljakovinami, vlakninami in zdravimi maščobami.

3. Banana srednje velikosti

Banana / Foto: SHUTTERSTOCK

Banane so pogosto spregledan, a obenem neverjetno zdrav in priročen način za potešitev lakote. So okusne, hranljive in ​​nimajo veliko kalorij. Za referenco, srednje velika banana ima približno 120 kalorij.

Še več, banano lahko pripravite na številne načine. Na primer, v vročih poletnih popoldnevih si lahko pripravite osvežujoč bananin sladoled ali smoothie.

4. Skleda ovsa

Za pripravo ovsa porabite samo pet minut in je eden najbolj priročnih načinov za zdrav in okusen popoldanski prigrizek.

Na primer, ovsene kosmiče lahko pomešate z mlekom v razmerju ena proti ena, dodate nekaj narezanih banan in za sladilo (kot je Stevia). Za dodaten okus in večjo hranilnost lahko vključite tudi stvari, kot so suho sadje, proteinski prašek, cimet in orehovo maslo. 

Vse to lahko v kozarcu zmešate, pokrov čez noč zaprete in postavite v hladilnik, ter nato naslednje jutro vzamete s seboj.

5. Trdo kuhana jajca

Trdo kuhana jajca / Foto: SHUTTERSTOCK

Trdo kuhana jajca so še en fantastičen popoldanski prigrizek, za katerega potrebujete izredno malo časa za pripravo. Vse, kar morate storiti, je, da večer prej skuhate nekaj jajc, jih zjutraj olupite, daste v škatlo in voilá.

So izjemno okusna, precej sitostna in zelo hranljiva.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com