Zdrav življenjski slog: 5 ključev do daljšega življenja

Raziskovalci s Harvarda, šola za javno zdravje Chan, je opravila obsežno študijo vpliva zdravstvenih navad na življenjsko dobo, pri čemer je uporabila podatke iz znane zdravstvene študije medicinskih sester in nadaljevalne študije zdravstvenih strokovnjakov. To pomeni, da so imeli podatke o ogromnem številu ljudi v zelo dolgem obdobju. Medicinskih sester je vključevalo več kot 78.000 žensk, od leta 1980 do 2014. Slednje pa je vključevalo več kot 40.000 moških, od leta 1986 do 2014. To je več kot 120.000 udeležencev, 34 let podatkov za ženske in 28 let podatkov za moške.

Raziskovalci so pregledali podatke o prehrani, telesni aktivnosti, telesni teži, kajenju in uživanju alkohola, ki so bili zbrani iz danih potrjenih vprašalnikov.

(Foto: Shutterstock)

Kaj točno je zdrav način življenja?

Teh pet področij je bilo izbranih, ko so predhodne študije pokazale, da imajo velik vpliv na tveganje za prezgodnjo smrt. Torej katere so tiste zdrave navade?

1. Zdrava prehrana, ki je bila izračunana in ocenjena na podlagi poročanega vnosa zdrave hrane, kot so zelenjava, sadje, oreščki, polnozrnata žita, zdrave maščobe in omega-3 maščobne kisline, ter nezdrave hrane, kot so rdeče in predelano meso, sladkana pijače, transmaščobe in natrij.

2. Raven zdrave telesne aktivnosti, je bila izmerjena vsaj 30 minut na dan od zmerne do živahne aktivnosti.

3. Zdrava telesna teža, opredeljena kot normalen indeks telesne mase (BMI), ki je med 18,5 in 24,9.

4. Kajenje so tukaj strogo prepovedali.

5. Zmeren vnos alkohola, ki je bil izmerjen med 5 in 15 gramov na dan za ženske, in 5 do 30 gramov na dan za moške. Na splošno ena pijača vsebuje približno 14 gramov čistega alkohola.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com