3 načini izbire pravilne prehrane

Oseba je uvrščena med debele, kadar je njihov indeks telesne mase (razmerje med telesno maso in višino) več kot 30.

Medtem ko medicinski strokovnjaki v zadnjih letih indeks telesne mase kritizirajo, da ne predstavlja natančnega prikaza nekega skupnega zdravstvenega stanja, nezdrava teža, kljub temu vpliva na vaše zdravje, saj povečuje tveganje za kronične bolezni, kot je hipertenzija in diabetes tipa 2.

Na žalost shujšati ni tako enostavno, kot se sliši. Preplavilo nas je toliko divjih diet in izdelkov za hujšanje, da jih je enostavno pomešati. Prav tako želimo hitre rezultate in ponavadi poskusimo vse, kar ponuja obljubo hitrega hujšanja.

Vendar pa za optimalno zdravje ni ključna le zdrava teža. Vaš življenjski slog kot celota potrebuje popoln pregled.

Tukaj je nekaj smernic, ki vam bodo pomagale izbrati najboljši življenjski slog:

1. Morali bi najti svoj načrt

Foto: SHUTTERSTOCK

Če niste izbrali načrta prehrane ali prehranjevanja, ki mu boste lahko sledili v nedogled, se boste verjetno z novo prehrano vrnili na svoje stare slabe poti. Preden boste vedeli, boste spet pri svoji stari teži.

Vaša nova teža je “stalna”, ko jo boste uspeli obdržati celo leto. Nacionalni register za nadzor telesne teže je dolgoročna študija, ki trenutno opazuje več kot 10 000 ljudi, ki so izgubili veliko teže. To so storili, da so ohranili svojo težo:

78% zajtrkuje vsak dan.
75% jih se tehta vsaj enkrat na teden.
62% jih gleda manj kot deset ur televizije na teden.
90% vadi v povprečju približno eno uro na dan.

2. Jejte zdravo hrano

Foto: SHUTTERSTOCK

“Zdrava prehrana” se mora držati številnih načel. Najpomembnejše je, da je treba večino vaše hrane minimalno predelati (pojesti jo tako, kot jo najdemo v naravi). Ta hrana temelji pretežno na rastlinski osnovi.

Tu je še nekaj praktičnih predlogov za krepitev dobrega zdravja:

Poskusite jesti raznovrstno hrano in ne le “tisto staro – tisto, ki ste jo navajeni jesti”. Različna živila vsebujejo različne vitamine, minerale in antioksidante, zato je raznolikost bistvenega pomena za pridobitev vrste hranil.

Jejte veliko rastlinskih izdelkov. Prizadevajte si pojesti vsaj pet porcij zelenjave in sadja na dan, pri čemer dajete prednost zelenjavi.

Dajte prednost srčno zdravim nenasičenim maščobam, kot so oljke, oljčno olje, kanolovo olje, oreščki in avokado.
Dnevno pijte šest do osem kozarcev vode.
Preskočite sol (ali jo vsaj zmerno uporabljajte).

3. Izberite dieto, ki je v okviru vašega proračuna

Foto: SHUTTERSTOCK

Pomembno je, da lahko vzdržujete svoj novi način prehranjevanja, ne samo z mentalnega vidika, ampak tudi z ekonomskega.

Nagnjeni smo k razmišljanju, da mora biti zdrava prehrana sestavljena iz dragih superživil. Zdrav življenjski slog pa je lahko (in bi moral) biti stroškovno učinkovit.

Raje vključite minimalno predelana polna živila, ki jih lahko kupite. Lahko vključite tudi zelenjavni vrt.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com