Kako bi mi lahko sprostitev pomagala?

Sprostitvene tehnike vam lahko pomagajo skrbeti zase, ko se počutite pod stresom ali zaskrbljeni. Preverite naslednje nasvete za sprostitev:

Poskusite z aktivno sprostitvijo

Sprostitev ne pomeni, da sedite mirno. Lahkotna vadba vam lahko pomaga tudi pri sprostitvi. Sprehodite se v svojem tempu. Odločite se lahko za daljši sprehod, a tudi nekaj minut hoje vam lahko pomaga, da se počutite sproščeno.

Osredotočite se na svoje dihanje

Če se naučite dihati globlje, se lahko počutite veliko bolj umirjeno.
Vdihnite skozi nos in skozi usta. Poskusite, da bodo ramena navzdol in sproščena, roko položite na trebuh med vdihom naj se roke dvignejo in padejo med izdihom.
Štejte, ko dihate. Začnite z štetjem “ena, dva, tri, štiri” pri vdihu in “ena, dva, tri, štiri” pri izdihu. Poskusite ugotoviti, kaj vam ustreza.

Bodite ustvarjalni

Ko stopite v stik s svojo umetniško platjo, se lahko počutite bolj umirjeno in sproščeno.
Poskusite slikati, risati, igrati glasbila, plesati, peči ali šivati. Ne skrbite preveč za končni izdelek, samo osredotočite se na uživanje.

Preživite prosti čas v naravi

Preživljanje časa na prostem in na zelenih površinah lahko pozitivno vpliva na vaše fizično in duševno zdravje. Sprehodite se po podeželju ali v lokalnem parku in si vzemite čas za ogled dreves, cvetja, rastlin in živali, ki jih vidite na poti. 

Foto: SHUTTERSTOCK

Poslušajte glasbo

Glasba vas lahko sprosti, vas poveže s čustvi in vas odvrne od skrbi ter vzbujajočih misli.
Poslušajte svoje najljubše pesmi. Povečajte glasnost in zaplešite ali zapojte in zaprite oči.
Resnično slišite glasbo. Lahko izberete različne instrumente? Ali slišite utrip bobna ali določen ritem? Osredotočite se na glasbo in pustite, da druge misli izginejo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com