Sprostitev in meditacija z glasbo

Katera glasba za meditacijo je tista prava? Kateri je pravi položaj, v katerem lahko meditiram? Takšna in podobna vprašanja si postavlja marsikdo, ki se podaja na pot duhovnosti in meditacije.

V resnici so stvari veliko bolj preproste, kot izgledajo na prvi pogled. Glasbo za meditacijo izberite namreč takšno, s pomočjo katere se boste lahko sprostili. To pomeni, da boste našli glasbo, ob kateri uživate v poslušanju. Če vam na primer klasična glasba ni všeč, je ne izberite. Poiščite tudi glasbo, ki ima počasnejši tempo in po možnosti ne vsebuje besedil, ki bi vas lahko odvrnila in vključila vašo zavest – del vašega uma, za katerega upamo, da ga bomo izklopili.

Postavite se v udoben položaj in se sprostite. Mnogi ljudje mislijo, da morajo sedeti s prekrižanimi nogami ali uporabljati meditacijsko blazino, toda res vsak položaj, ki se vam zdi udoben, je položaj, ki ga morate poskusiti. Lahko eksperimentirate in se odločite, kaj je prav za vas.

Ko najdete svoj položaj, zaprite oči, sprostite mišice in dihajte skozi diafragmo. Naj se ramena, trebuh in celo mišice na obrazu sprostijo.

Osredotočite se na glasbo. Ko razmišljate o drugih stvareh (ali celo razmišljate o glasbi), nežno usmerite svojo pozornost na sedanji trenutek, zvok glasbe in občutke v telesu, ki jih glasba vzbuja. Poskusite glasbo resnično začutiti.

Nadaljujte s to vajo nekaj minut, dokler vam je udobno. Ko misli pridejo, jih nežno sprostite in pozornost usmerite v zvok glasbe, sedanji trenutek in fizične občutke, ki jih čutite. Cilj te vaje je umiriti svoj notranji glas in preprosto “biti”. Zato bodite le ob glasbi in se potopite in precej hitro se boste počutili bolj sproščeno.

Ste že poskusili izvajati glasbeno meditacijo z našo glasbo?

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com