Kontaktirajte nas

Življenjski Stil

5 enostavnih motivacijskih nasvetov za zgodnje prebujanje

Objavljeno

V redu

Za nekatere ljudi je prebujanje zgodaj tako naravno kot dihanje – na njihovo srečo, jim vstajanje zgodaj ne predstavlja nekega posebnega problema. Toda za mnoge druge, zbuditi se zgodaj je skoraj nemogoča misija. Če ste med njimi, ne obupujte.  S pomočjo spodnjih motivacijskih nasvetov, lahko veliko naredite, da si olajšate vaš začetek dneva, se zbudite zgodaj spočiti in pripravljeni, da z nasmehom vstopite v nov dan. 

Zbudite se v pravem okolju

Verjeli ali ne, a način, kako vaša soba v kateri spite izgleda, lahko pomaga ali ovira vašo sposobnost, da se zbudite zgodaj. Razmetana in nepospravljena soba vas bo na splošno “navadila”, da se ne zbudite zgodaj, saj se nekje v sebi zavedate, da soba potrebuje čiščenje in se boste s to nalogo morali slej ali prej spopasti. Ko pa se zbudite v čisti sobi, vas lahko že samo pogled nanjo napolni s pozitivnimi občutki in vas spodbudi, da z veseljem vstopite v novo jutro. 

Dajte si dober razlog, da se zbudite zgodaj

Zbujanje zgodaj prinese takojšnje koristi, kot so boljše zdravje, več časa, ki ga lahko porabite za stvari, ki jih želite početi, in večjo produktivnost. Dajte si deset minut, da razmislite o vseh pozitivnih razlogih, da se zbudite zgodaj in morda boste odkrili, da je le teh lahko veliko. Poskusite na te pozitivne razloge pomisliti takoj ko se zjutraj zbudite in videli boste, da boste kar z veseljem vstali iz postelje.

Privoščite  si najboljši spanec, ki si ga lahko

Privoščite si dober spanec / Foto: SHUTTERSTOCK

Eden od pogostih razlogov, zakaj se ljudje težko zgodaj zbudijo, je preprosto zato, ker so premalo časa spali, če pa so že spali – pa spanec ni bil dovolj kvaliteten. Da bi imeli čim bolj kvaliteten spanec, najprej skušajte spremeniti vašo spalno rutino in čas, kdaj se običajno odpravite spat. Bi šli morda lahko spat bolj zgodaj?

Lahko stvari, kot so recimo branje novic, gledanje televizije, težki pogovori s prijatelji po telefonu in zadeve, ki jih morda običajno počnete pred spanjem, premaknete bolj nekam v sredino dneva?

Privoščite si toliko spanca, kot ga potrebujete. To se razlikuje od tega, da čez dan delate, kot bi bili avtomatizirani in nato spite cel dan samo zato, ker želite in ne zato, ker vaše telo zahteva počitek in sprostitev. Motivirati se, da se zbudite zgodaj, je lažje, ko vaše telo ne hrepeni po nasprotnem. Ne skušajte spati na silo.

Spite učinkovito

Vaše spanje bo veliko bolj kakovostno, če čez dan, v službi niste preveč premlevali težkih odločitev, ali pa če niste “pod preprogo pometli” težav doma in jih pustili nerešene. Težave skušajte reševati takoj, ko se pojavijo in jih ne prekladajte za kasneje. Lahko ste prepričani, da jih bo vaša podzavest prinesla s seboj v vašo posteljo.

Definitivno je pomembno tudi to, kje spite. Poskusite si narediti vaše ležišče udobno, kar se le da. Posteljnina naj bo vedno sveža in čista, preuredite sobo ali pa si privoščite klimatsko napravo – zaradi vseh teh dejavnikov boste bolje spali.

Nagrada in kazen

Najprej se osredotočimo na nagrade. Spomnite se, kako ste bili, kot otrok nagrajeni s strani vaših staršev in učiteljev ter ste, ko ste naredili kaj dobrega dobivali bonbone ali v šoli štempiljke? 

Kaj, ko bi podoben sistem nagrajevanja uporabili zato, da sami sebe motivirate, da bi bolj zgodaj vstajalli?

Da bi sistem nagrajevanja deloval dobro, morate vpeljati tudi kazen za primer, če zjutraj ne želite zlesti iz postelje in si pravite tisti “Ahh, še malo…”. Ko vpeljujete metodi nagrajevanja in kazni ne iščite nobenih izgovorov. Ne skušajte racionalizirati svoje lenobe in ne iščite nobenih izgovorov. Če se obljubljenega ne boste držali – sledijo posledice in kazen, če pa se boste pa sledi nagrada. Le tako bo sistem dobro deloval. 

Pridobite partnerja

V dvoje boste lažje dosegli svoj cilj / Foto: SHUTTERSTOCK

Poiščite nekoga, ki ima prav tako težave z zgodnjim vstajanjem in ki prav tako želi spremeniti te svoje navade. Tako bosta lahko drug drugega motivirala in si stala ob strani, ko stvari ne bodo potekale ravno tako, kot bi morale. V dvoje bosta lažje dosegla cilj, kot če na vpeljevanju nove spalne rutine dela samo ena oseba. Bodita drug drugemu osebna jutranja budilka in osebna motivatorja. Pa saj veste, v dvoje gre lažje.

NADALJUJTE Z BRANJEM
Kliknite za komentar

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Življenjski Stil

To je najbolj privlačen astrološki znak

Objavljeno

V redu

Avtor

Ali veste, za kateri astrološki znak je značilno, da ima največ seksualne privlačnosti?

Raziskavo so naredili na tuji spletni strani, kjer potekajo zmenkarije in ugotovili, kateri astrološki znak je znan po tem, da je najbolj privlačen in pritegne največ zanimanja pri osebah nasprotnega spola.

Raziskava je pokazala, da so to ljudje, ki so rojeni v nebesnem znamenju ribi. Ti naj bi bili od vseh najbolj privlačni in šarmantni.

Na zadnjem mestu so se znašli ljudje, ki so rojeni v astrološkem znaku rak.

Celotni seznam astroloških znamenj pa gre po sledečem vrstne redu: ribi, oven, vodnar, kozorog, škorpijon, devica, tehtnica, dvojčka, bik, strelec in rak.

Najbolj privlačne so osebe, rojene v astrološkem znamenju ribi. (foto: Shutterstock)

Foto: freepik.com

NADALJUJTE Z BRANJEM

Življenjski Stil

Svetovno znana vplivnica razkrila, kako ji je uspelo shujšati

Objavljeno

V redu

Avtor

Njen način hujšanja, ki hitro prinese zadovoljive rezultate, se je razširil po družbenem omrežju.

Ste že slišali za 12-3-30 in njene čarobne učinke?
Vplivnica Lauren Giraldo, ki je zasnovala tak način treninga, ni marala telovadnic ali teka, je pa to vajo vztrajno izvajala petkrat na teden, kar ji je prineslo odlične in trajne rezultate. Zdaj je z vajo razveselila tudi ljudi po vsem svetu.  

Številni navdih za vadbo iščejo na družabnih omrežjih, kjer pridni in vplivni trenerji delijo nasvete in trike ter motivirajo sledilce, da ne odnehajo. Tako so mnogi med njimi začeli omenjati vajo, imenovano “12-3-30”, kot idealno vadbo.  
Vajo je zasnovala influencerka Lauren Giraldo in čeprav jo je pred enim letom predstavila na YouTubu, je svetovno znana postala šele pred kratkim, ko jo je objavila na TikToku.  

Vadba 12-3-30 se v celoti izvaja na tekalni stezi, številke pa označujejo nastavitve, na katere ste jo nastavili. Naklon 12 odstotkov, hitrost je tri milje na uro (približno pet kilometrov na uro) in hoja 30 minut. Priljubljenost te vaje se vidi tudi zato, ker jo je Lauren izpostavila kot glavni razlog za njeno hujšanje. Trdi, da je prav zaradi te vaje shujšala 14 kilogramov in že dve leti uspešno vzdržuje svojo težo. Lauren je razkrila tudi, kako je oblikovala vajo.  “Nisem tekačica in tek na tekalni stezi mi ni ustrezal. Igrala sem se z nastavitvami na napravi in spontano prišla do nastavitev. Zdelo se mi je v redu, saj  je moja babica vedno govorila, da potrebuješ le 30 minut gibanja na dan” je razložila kako je prišla do formule.

Zaradi svoje enostavnosti je vadba postala hit in je lahko tudi odličen začetek vsake vadbene rutine. Vaja je odlična tudi zato, ker jo lahko, če nimate tekalne površine seveda izvajate na prostem. 5 kilometrov v pol ure petkrat na teden, če poenostavimo.  V to lahko vključite tudi kakšen hrib in se povzpnete navkreber, pa še na svežem zraku boste. Odlična rutina za korona čas, saj boste ohranili kondicijo in zbistrili um. 

Foto: Shutterstock

NADALJUJTE Z BRANJEM

Življenjski Stil

Dame, to je TOP frizura leta 2021

Objavljeno

V redu

Avtor

Vas zanima, kakšna frizura bo v letošnjem letu najbolj modna? Preberite v prispevku.

Tudi na področju modnih frizur bo letos vse skupaj bolj enostavno in lahkotno. Spet bo prevladovala tako imenovana frizura bob, ki je zelo praktična, enostavna, prilega se k vsakemu obrazu in – kar je najboljše – pomlajuje.

Letos bo bob frizura povsem enostavna, klasična, dokaj kratka in androgenega videza. Frizura je dobila tudi naziv »boyfriend bob«, a to ne pomeni, da spominja na moško frizuro, le poudarek daje na ležernost in preprostost.

Nam je zelo všeč. Pa vam?

View this post on Instagram

A post shared by Kaia (@kaiagerber)

Foto: pixabay.com

NADALJUJTE Z BRANJEM

POPULARNO