Poletje je tu. Kako se znebiti odvečnih kilogramov ?

Letos nas je doletelo že kar nekaj neprijetnosti povezanih s krizo s koronavirusom kar je definitivno imelo svoj vpliv na naše zdravje. Poleg tega, da je bil prvi val epidemije čustveno zelo stresen, smo bili primorani čepeti doma v stanovanjih in vse to skupaj je marsikomu dodalo tudi kak odvečni kilogram. Zdaj je tu poletje, dobili smo bone za dopuste in prilezli smo iz svojih “brlogov” na plano. Kako se sedaj na zdrav način znebiti nabrane odvečne teže?

Za vas smo sestavili seznam nasvetov, razdeljenih v tri kategorije. V prvo spadajo nasveti, ki so povezani z motivacijo in odpravo stresa, v drugo smo umestili s prehrano povezane nasvete, v tretji pa so nasveti za hujšanje, povezani s športom in rekreacijo.

Znanstveno dokazano je, da sta stres in telesna teža medsebojno povezana. Če boste v procesu izgubljanja kilogramov pogosto v stresu, vam bo padla tudi motivacija za dosego zastavljenega cilja. Priporočamo vam, da upoštevate naslednje:

Beležite rezultate teže in obsega pasu. Preden pričnete s hujšanjem, se fotografirajte in si izmerite obseg pasu. Nato si določite in zapišite cilj, ki ga želite doseči. Vsako jutro se stehtajte in težo zabeležite na list papirja ali v zvezek. Tako boste imeli dober pregled nad procesom hujšanja, s sprotnimi rezultati pa boste ohranjali visoko stopnjo motivacije.

Zastavite si realne cilje. Shujšati več kot 15 kg v enem tednu je morda realno, zagotovo pa nezdravo. Pregovor »počasi se daleč pride« je v tem primeru vsekakor na mestu.

Recite STOP hitri prehrani, ki zvišuje nivo holesterola v krvi, maši žile, povzroča utrujenost, poleg tega pa nasiti le za kratek čas. Preglejte hladilnik ter shrambo, in se takoj znebite nezdrave prehrane. Poskusite se izogibati ocvrti hrani. Obstaja veliko drugih, zdravju prijaznejših načinov priprave hrane, kot so kuhanje, pečenje v pečici, pečenje na žaru, dušenje, praženje ipd…

Čas je, da nezdravi hrani rečete STOP! / Foto: SHUTTERSTOCK

Preden se odpravite v trgovino, si na listek napišite seznam živil, ki jih potrebujete za pripravo obrokov. Nakup opravite čim hitreje, saj boste na ta način preprečili, da bi posegli po nezdravih izdelkih, hkrati pa boste privarčevali tudi pri času in denarju.

Z izogibanjem stresa, s pozitivno naravnanostjo in pravilno prehrano ste že na dobri poti do popolne postave. Hujšanje pa bo precej bolj učinkovito, če boste v svoje življenje vnesli tudi zadostno mero gibanja. Z rekreacijo in športom so povezani naslednji nasveti za hujšanje:

Vzemite si čas za tek v naravi. Pred kosilom ali večerjo se odpravite na krajši sprehod. Ne le, da boste s tem pokurili nekaj kalorij, po vsej verjetnosti boste nato želeli zaužiti nekaj bolj zdravega.

Zavedajte se, da mišične celice porabijo vsaj štirikrat več kalorij kot maščobne. Privoščite si pol ure aktivne fizične vadbe vsaj dvakrat ali trikrat na teden.

 Že med tednom planirajte, na kakšen način se boste rekreirali za vikend. Če imate resno željo po hujšanju, boste morali živeti zdravo vseh 7 dni v tednu.

Zmanjšajte čas sedenja. Za gibanje izkoristite vsako priložnost. Tudi v službi si večkrat vzemite 5 minut časa in se malo razgibajte.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com