Connect with us

Življenjski Stil

Iščete službo? Ne počnite teh napak

Published

on

Tokrat bomo podrobneje preverili, katere so najpogostejše napake, ki jih iskalci zaposlitve naredijo prav na razgovorih za zaposlitev. 

1. Slab prvi vtis

Prvi vtis pri delodajalcu ustvarite že v začetnih minutah, od teh pa je odvisen nadaljnji potek intervjuja. Na razgovor pridite vedno urejeni in primerno oblečeni. Izogibajte se določenim kretnjam, kot so udarjanje z nogo ob tla, prepogosto popravljanje las, premikanje na stolu, pretirano mahanje z rokami ipd.

2. Nepripravljenost na razgovor

Pred razgovorom poskušajte pridobiti čim več informacij o podjetju. Za delodajalca ni hujšega, kot vprašanje: “S čim se pa ukvarjate?” Zato še enkrat preglejte spletno stran podjetja, prav tako pa preberite svoj življenjepis in oglas za razpisano delovno mesto. Tako bo verjetnost, da se znajdete v neprijetni situaciji, mnogo manjša.

3. Laganje

Laganje vam zagotovo ne koristi. Četudi boste zaradi laži dobili zaposlitev, se bo ta slej ko prej razkrila, kar vam ne bo prav nič koristilo.

Foto: Shutterstock

4. Obrekovanje nekdanjega/trenutnega delodajalca

Zaposlitveni intervju ni pravo mesto za obrekovanje nekdanjega oziroma trenutnega delodajalca. Vaš potencialni delodajalec lahko dobi vtis, da ste opravljivec, kar seveda škodi klimi v podjetju. Delodajalec lahko upravičeno predvideva, da če grdo govorite o nekdanjem delodajalcu in podjetju, boste grdo govorili tudi o njem. Če vas torej vprašajo po zadnjem delodajalcu, raje povejte kaj pozitivnega.

5. Samoocena naj ne bo preveč negativna

Če vas vprašajo, katera je vaša največja pomanjkljivost, bodite previdni z negativno samooceno, saj ta večinoma slabo vpliva na izid intervjuja. Raje odgovorite, da ste nekoliko preveč natančni, da včasih delate preveč ipd. A omenite tudi tisto, kar si pri sebi želite popraviti. Povejte, da se svojih pomanjkljivosti zavedate in da jih poskušate odpraviti. Tudi vašemu bodočemu delodajalcu je namreč zagotovo povsem jasno, da nihče ni popoln.

Foto: Shutterstock

6. Skromnost ali bahavost

Ne pretiravajte, a obenem ne bodite preskromni. Ne pozabite predstaviti svojih dosežkov, vendar ne pretiravajte z bahavim obnašanjem, saj lahko s tem pustite vtis, da ste oseba, ki se bo težko vklopila v nov kolektiv.

7. Takojšnje spraševanje o bonitetah, času dopusta in plači

Veliko pametneje je uvodoma postavljati vprašanja o podjetju in delu samem. Zagotovo vas zanimajo bonitete, nagrajevanja, dopust in plača. A nikar ne pričnite pogovora s temi vprašanji.

Foto: Shutterstock

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Življenjski Stil

Ljudje, ki uživajo v kritiziranju, so najbolj nesrečni

Published

on

Medtem ko v izboljšanje lastnega življenja ne želijo vlagati truda, so odkrito jezni na tiste, ki jim je uspelo požeti obilen pridelek.

Že kratek sprehod po družbenem omrežju razkriva prostrano morje posameznikov, ki strastno kritizirajo, opravljajo in prelivajo gnev na vse, ki si upajo slediti zastavljenim ciljem. Imate tudi v vašem okolju takšne osebe ali pa si upate priznati, da se z omenjenimi čustvi pravzaprav srečujete sami?

Kdo so največji kritiki, opravljivci?

Poleg posameznikov, ki jih je življenje prevečkrat spravilo na kolena, gre najbolj pogosto za ljudi, ki na odrekanje, izzive in trdo delo niso pripravljeni. Kratek spanec, dvojni delavniki, neprespane noči, dnevi in meseci brez sproščujočega počitka so jim tuji, zato morda ni tako nenavadno, da naštetega ne pripisujejo niti tistim, ki si grizejo kolena na poti do cilja. Ker se jim zdi krivično, da nekdo drug živi bolje, svoje nezadovoljstvo radi izražajo s kritiziranjem in negativnim ogovarjanjem. Slednje jim notranjo praznino zapolni z zadovoljstvom in pomembnostjo, tako se vsaj za nekaj trenutkov počutijo bolje.

Tisti, ki kritizirajo, so največkrat zelo nesrečni.

Kadar jih situacija prisili, da se zazrejo v podobo lastnega življenja, brž naprtijo krivdo za neuspeh drugim, sebe pa postavijo v vlogo žrtve. To je namreč lažje, kot si iskreno priznati, da bi morali stopiti izven cone udobja, zavihati rokave ter se namesto ogovarjanja ob skodelici kave lotiti načrtovanja boljše in lepše prihodnosti. A za slednje je potrebna volja, ne zgolj čas in pogum za pisanje žaljivih komentarjev in samozavestno mlatenje prazne slame.

Ne pozabite, da ste v prvi vrsti sami odgovorni za vašo srečo. Kaj ste pripravljeni zanjo storiti, pa nakazuje pot, ki ste jo izbrali. Razmislite – tudi o tem, da človek, ki poln zagona kuje svojo prihodnost, nima časa, želje in potrebe po tem, da bi kritiziral ljudi, ki jih srečuje na svoji poti.

Foto: Shutterstock

Continue Reading

Življenjski Stil

En kozarec, pa bo napihnjenost izginila, trebuh pa bo raven

Published

on

Vas mučijo vetrovi, slaba prebava, napihnjenost trebuha? S tem enostavnim receptom bo teh težav takoj konec.

Spadate med tiste, ki imajo leno in neredno prebavo? Potem veste, kako neugodno je, ker je tudi trebuh bolj napihnjen, pojavljajo se vetrovi in krči, prebava je neredna in pogosto se nabirajo tudi odvečni kilogrami.

A rešitev je zelo preprosta. Pomaga vam lahko napitek, ki mu dodate jabolčni kis.

Potrebujete dve žlički jabolčnega kisa in en kozarec mlačne vode. Kis zmešajte v vodo in popijte na tešče ali pa pol ure pred obrokom.

Jabolčni kis vsebuje pektin in koristne encime, ki pomagajo, da prebava deluje dobro. S tem napitkom boste pospešili metabolizem in delovanje črevesja. Napihnjenost in vetrov ne bo več.

Jabolčni kis ureja prebavo.

Foto: Shutterstock

Continue Reading

Življenjski Stil

Ljudje, ki ne odzdravljajo

Published

on

Kakšno sporočilo o sebi predajajo okolici ljudje, ki se na pozdrav odzovejo z molkom?

Pravzaprav ni nič nenavadnega, da je med mladimi vse manj tistih, ki vljudno pozdravijo. Čeprav je pozdrav osnova bontona, je namreč vse pogosteje moč zaslediti odrasle osebe, ki jim je za mimobežno vljudno komunikacijo prav malo mar.

Ste tudi vi na ulici pozdravili mimoidočega, pa vas je le nemo gledal? Vaša vljudna gesta ob tem grenko obvisi v zraku, dokler ga ne obteži skeleč občutek nespoštovanja. Odzdravljanje je človekova dolžnost in čeprav se oseba, ki je bila deležna ignorance počuti slabše od osebe, ki je molče odkorakala mimo, je kristalno jasno, komu bi moralo biti neprijetno.

Človek, ki ne odzdravi, vam o sebi in o svojem odnosu do vas pove veliko več, kot se zdi na prvi pogled. Kaj natanko? To, da je oseba neolikana, da ni poučena o bontonu, da vas ne spoštuje in da ji ni mar, če ste ji namenili prijazno besedo.

Ko se vam takšen pripetljaj pripeti naslednjič, se nikar ne počutite slabo. Namesto tega se opomnite, da ste eden izmed redkih posameznikov, ki vztrajajo pri bontonu in lepemu vedenju.  Neprijetno bi se morali počutiti odrasle osebe, ki nespoštljivo vedenje predajajo mlajšim generacijam. Saj veste, tistim šolarjem, ki z visoko dvignjeno glavo stopajo po ulici, medtem ko jim med trdno stisnjenimi ustnicami počiva prezirljiv nasmeh.

Ne obupajte torej, naučite mladino lepega vedenja tako, da ste jim sami najboljši vzor.

Foto: pixabay.com

Continue Reading

POPULARNO