Domov Življenjski Stil Iščete službo? Ne počnite teh napak

Iščete službo? Ne počnite teh napak

Tokrat bomo podrobneje preverili, katere so najpogostejše napake, ki jih iskalci zaposlitve naredijo prav na razgovorih za zaposlitev. 

1. Slab prvi vtis

Prvi vtis pri delodajalcu ustvarite že v začetnih minutah, od teh pa je odvisen nadaljnji potek intervjuja. Na razgovor pridite vedno urejeni in primerno oblečeni. Izogibajte se določenim kretnjam, kot so udarjanje z nogo ob tla, prepogosto popravljanje las, premikanje na stolu, pretirano mahanje z rokami ipd.

2. Nepripravljenost na razgovor

Pred razgovorom poskušajte pridobiti čim več informacij o podjetju. Za delodajalca ni hujšega, kot vprašanje: “S čim se pa ukvarjate?” Zato še enkrat preglejte spletno stran podjetja, prav tako pa preberite svoj življenjepis in oglas za razpisano delovno mesto. Tako bo verjetnost, da se znajdete v neprijetni situaciji, mnogo manjša.

3. Laganje

Laganje vam zagotovo ne koristi. Četudi boste zaradi laži dobili zaposlitev, se bo ta slej ko prej razkrila, kar vam ne bo prav nič koristilo.

Foto: Shutterstock

4. Obrekovanje nekdanjega/trenutnega delodajalca

Zaposlitveni intervju ni pravo mesto za obrekovanje nekdanjega oziroma trenutnega delodajalca. Vaš potencialni delodajalec lahko dobi vtis, da ste opravljivec, kar seveda škodi klimi v podjetju. Delodajalec lahko upravičeno predvideva, da če grdo govorite o nekdanjem delodajalcu in podjetju, boste grdo govorili tudi o njem. Če vas torej vprašajo po zadnjem delodajalcu, raje povejte kaj pozitivnega.

5. Samoocena naj ne bo preveč negativna

Če vas vprašajo, katera je vaša največja pomanjkljivost, bodite previdni z negativno samooceno, saj ta večinoma slabo vpliva na izid intervjuja. Raje odgovorite, da ste nekoliko preveč natančni, da včasih delate preveč ipd. A omenite tudi tisto, kar si pri sebi želite popraviti. Povejte, da se svojih pomanjkljivosti zavedate in da jih poskušate odpraviti. Tudi vašemu bodočemu delodajalcu je namreč zagotovo povsem jasno, da nihče ni popoln.

Foto: Shutterstock

6. Skromnost ali bahavost

Ne pretiravajte, a obenem ne bodite preskromni. Ne pozabite predstaviti svojih dosežkov, vendar ne pretiravajte z bahavim obnašanjem, saj lahko s tem pustite vtis, da ste oseba, ki se bo težko vklopila v nov kolektiv.

7. Takojšnje spraševanje o bonitetah, času dopusta in plači

Veliko pametneje je uvodoma postavljati vprašanja o podjetju in delu samem. Zagotovo vas zanimajo bonitete, nagrajevanja, dopust in plača. A nikar ne pričnite pogovora s temi vprašanji.

Foto: Shutterstock